Waardevol

Peter juni 2017
Door Peter van 't Hoog op 1 november 2018 11:45

Waardevol

De verkiezingscampagne is begonnen. Althans binnen de Provinciale Staten. Toen de begroting 2019 aan de orde kwam, begonnen de partijen met hun verkiezings-speerpunten. Op zich niet gek, het is de laatste begroting voordat op 20 maart 2019 de verkiezingen daadwerkelijk plaats vinden.

De verkiezingscampagne moet nog beginnen. Althans buiten de Provinciale Staten.

Vanaf eind februari zullen de partijen ongetwijfeld weer hun uiterste best gaan doen om de kiezer te bereiken en voor zich te winnen.

Ook wij als ChristenUnie zijn volop met de voorbereidingen bezig, nu de kandidatenlijst en verkiezingsprogram door onze leden zijn vastgesteld. Eén ding is al duidelijk: het campagnethema zal zijn Waardevol. Persoonlijk vind ik dat een heel mooi thema. Helemaal niet omdat wij onszelf zo waardevol zouden vinden. Maar om de focus te leggen op de vele waardevolle Gelderlanders. Mensen die zich op een of andere manier van waarde maken voor mensen om zich heen, voor hun omgeving. En die zijn er vele: vrijwilligers, natuur-inclusieve landbouwers, duurzaam innovatieve ondernemers, wetenschappers, mantelzorgers, buurtbuschauffeurs, te veel om op te noemen. Bij waardevol denk ik ook aan het prachtige landschap en de natuur in ons Gelderland.

Waardevolle mensen in een waardevolle omgeving. Ons ideaal voor Gelderland.

Laat de verkiezingscampagne maar beginnen…….